تابلو فرش ماشینی طرح ویولون زن 20

کد 2187

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه کلاسیک طرح ویولون زن یک اکسسوری لوکس و با دوام برای دکوراسیون داخلی است. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی ماشینی با کیفیت بالا تولید شده است و دارای 1200 شانه است که به آن نرمی می بخشد. طرح این تابلو فرش کلاسیک است و با طرح و شکل ویولون زن زینت‌ بخش شده است. این طرح جذاب و زیبا به دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر شما جلوه‌ ای خاص می‌ دهد.

تابلو فرش ماشینی طرح ویولون زن 20 بافته شده با استفاده از الیاف پلی استر می باشد. این الیاف، از جمله الیاف مصنوعی هستند که برای تولید تابلو فرش ماشینی استفاده می‌ شوند. الیاف پلی استر به دلیل ویژگی‌ هایی مانند مقاومت در برابر لکه، ضربه، رنگ پریدگی، به عنوان یک جایگزین عالی برای الیاف طبیعی در تابلو فرش ماشینی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. با توجه به استفاده از الیاف پلی استر در تابلو فرش ماشینی 1200 شانه، این تابلو فرش به راحتی قابل تمیز کردن با بخارشوی می‌ باشد.

بخارشوی در روش‌ های پاکسازی تابلو فرش استفاده می‌ شود که با استفاده از بخار آب، لکه‌ ها و آلودگی‌ های روی تابلو فرش را برطرف می‌ کند. با این روش، تابلو فرش می‌ تواند تمیز و شاداب بماند، بدون آسیب به الیاف و طرح آن. با توجه به اینکه این تابلو فرش یک اکسسوری لوکس است، می‌ تواند به عنوان یک قطعه هنری برای دکوراسیون داخلی فضای شما عمل کند. با قرار دادن این تابلو فرش در فضای مورد نظر، زیبایی و شکوه بیش تری به آن بخشیده و آن را به چشمان هر کسی جذاب و دلپذیر نماید.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...