تابلو فرش ماشینی طرح ویولون زن 21

کد 2510

از {{model.count}}
1,524,600 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح فرانسوی ویولون زن بافته شده با نخ مصنوعی پلی استر، یک انتخاب عالی برای تزیین و تکمیل دکوراسیون داخلی منزل، محل کار یا هر فضای دیگری است که به دنبال یک تابلو فرش با کیفیت و زیبا هستید. به علاوه، این تابلو فرش ماشینی قابلیت شستشو آسان دارد و می‌ توانید به راحتی آن را تمیز کنید.

تابلو فرش ماشینی طرح ویولون زن 21 یک اثر هنری با کیفیت بالا و جزییات دقیق است. طراحی کلاسیک فرانسوی به تابلو فرش شما الهام می‌ بخشد و آن را به یک قطعه هنری استثنایی تبدیل می‌ کند. استفاده از نخ پلی استر در تابلو فرش ماشینی باعث می‌ شود که آن دارای بافت متراکم باشد. نخ پلی استر، یکی از مواد اصلی در تولید تابلو فرش ماشینی است و معمولاً برای کیفیت بالایش استفاده می‌ شود.

بافت متراکم به معنای وجود تعداد بالایی شانه در هر اینچ مربع فرش است که باعث می‌ شود تابلو فرش با جزئیات دقیق، زیبا و با کیفیت به نمایش درآید. چنین تابلو فرش های ماشینی با طرح ویولون زن، با ترکیب عناصر قاب و طرح متناسب، جذابیتی خاص به فضای داخلی یا محیطی که در آن قرار می‌ گیرند، می‌ بخشند. طرح و رنگ‌ های شاد و زیبا به همراه جزئیات بیش تر طرح ویولون زن، جلوه‌ ای زنده و پویا را در فضا به ارمغان می‌ آورد و محیط را تزئین می‌ کند.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...