تابلو فرش ماشینی طرح ویولون زن 22

کد 2552

از {{model.count}}
1,524,600 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح فرانسوی ویولون زن از بهترین الیاف مصنوعی پلی استر ساخته شده است که از نظر مقاومت در برابر لکه ها و آسانی شستشو بسیار قابل اعتماد است. تراکم 1200 شانه این فرش، باعث می شود که تابلو فرش بسیار لطیف باشد در هنگام لمس کردن. این تابلو فرش با طرح فرانسوی زیبا، می تواند به عنوان یک اکسسوری تزئینات دکوراسیون داخلی بسیار مناسب و جذاب باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح ویولون زن 22 با تراکم 1200 شانه از الیاف مصنوعی پلی استر ساخته شده است. این فرش دارای قابلیت مقاومت در برابر لکه ها است و قابلیت شستشوی آسان دارد. الیاف پلی استر بسیار مقاوم در برابر لکه ها هستند و به راحتی قابل شستشو هستند. قاب PVC به عنوان قابلیتی که به تابلو فرش افزوده می‌ شود، از جنبه‌ هایی مانند محافظت و نگهداری از تابلو فرش می‌ تواند مفید باشد. این نوع قاب باعث می‌ شود تابلو فرش در برابر گرد و غبار و سایر آلودگی‌ ها که در معرض آن قرار می‌ گیرد، محافظت شود.

علاوه بر آن، قاب PVC به گونه‌ ای است که تابلو را در برابر رطوبت و آسیب‌ های دیگر نیز سالم نگه می‌ دارد. همچنین، قاب با رنگ قهوه ای با تناسب رنگی ایجاد شده، جلوه‌ زیبا و هماهنگی بین قاب و تابلو فرش را به ارمغان می‌ آورد. تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح فرانسوی ویولون زن با خصوصیات منحصر به فرد خود، قابل تمیز کردن و شستشو با بخارشوی، انتخابی عالی برای افزودن زیبایی و استفاده راحت به دکوراسیون خانه یا محل کار شماست.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...