تابلو فرش ماشینی طرح پارک جنگلی 11

کد 2399

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح پارک جنگلی با استفاده از تکنولوژی ماشینی بر روی پارچه‌ های نخی بافته شده و قابلیت شستشو و پاک‌ کردن آسانی دارد. این تابلو فرش با طرحی زیبا به راحتی در دکوراسیون منزل، اداره یا هر مکان دیگری قرار می‌ گیرد و به دلیل جنس قاب MDF که دارد، نسبت به آب و رطوبت مقاومت بیش تری دارد.

تابلو فرش ماشینی طرح پارک جنگلی 11 با استفاده از مواد مقاوم و با کیفیت تولید می‌ شود که ضد پوسیدگی هستند. این نوع فرش‌ با نخ‌ های پلی‌ استر تهیه می‌ شود که مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی و سایش دارند. همچنین، این فرش‌ ها ضد حساسیت و قابل شستشو می باشند. طرح پارک جنگلی که بر روی این نوع فرش قرار می‌ گیرد، زیبا و جذاب است و باعث می‌ شود فضای داخلی را زیبا تر و دوست‌ داشتنی‌ تر کند. از آنجا که این فرش‌ ها با مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده‌ اند، مانع از پوسیدگی می‌ شوند و همچنین قابل استفاده در محیط‌ های مرطوب می باشند.

برای افزایش عمر تابلو فرش ماشینی با طرح پارک جنگلی، باید به مراقبت و نگهداری مناسب آن توجه کنید. برای جلوگیری از جذب گرد و خاک، می‌ توانید آن را با مکنده برقی مکش کنید. همچنین، برای شستشوی تابلو فرش ماشینی با طرح پارک جنگلی، در هنگام شستشو، حتماً باید از آب گرم استفاده کنید و برای خشک کردن فرش، آن را به صورت مستقیم بر روی زمین نگذارید و از خشک کن‌ های هوایی استفاده کنید. در نهایت، لازم به ذکر است که تابلو فرش ماشینی با طرح پارک جنگلی، به دلیل زیبایی و قیمت مناسب، محبوبیت زیادی دارد و می‌ توانید با مراقبت و نگهداری مناسب، به مدت طولانی از آن استفاده کنید.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...