تابلو فرش ماشینی طرح پارک جنگلی 15

کد 2424

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح پارک جنگلی یک گزینه فوق العاده برای تزیین و آراستن دیوار ها و فضا های داخلی می‌ باشد. این تابلو دارای جزئیات بسیار دقیق و واقع‌ گرایانه می باشد. تولید این نوع تابلو فرش با کیفیت بسیار بالا انجام می شود که باعث می شود این تابلو فرش با داشتن مقاومت بیشتری در برابر سایش و سایر آسیب های خارجی، به مدت طولانی در فضای شما مورد استفاده قرار گیرد.

تابلو فرش ماشینی طرح پارک جنگلی 15 دارای قاب PVC بسیار زیبا و جذاب است. رنگ‌ های طبیعی و جزئیات دقیق طرح این تابلو فرش آن را به یک اثر هنری تبدیل کرده است. این تابلو فرش ماشینی با ابعاد 65x115 سانتی متر قابلیت استفاده در اتاق های پذیرایی، اتاق خواب و اتاق کودک را داراست. همچنین قاب PVC این تابلو فرش را از آسیب های ناشی از ضربه و خط و خش های مختلف محافظت می کند.

طرح پارک جنگلی در این تابلو، بازتاب طبیعت و آرامش بخشی که در جنگل و پارک‌ ها مشاهده می‌ شود را به ما الهام می بخشد. در این طرح، درختان سبز، گل‌ ها، مسیر های پیاده‌ روی و فضای بکر پارک جنگلی به طور واقع‌ گرایانه بافته شده‌ است. قاب PVC که به عنوان جزء این تابلو مورد استفاده قرار می‌ گیرد، به تابلو استحکام می‌ بخشد و ظاهر زیبا و شیکی به آن می‌ بخشد. همچنین، قاب خارجی از جنس PVC باعث می‌ شود تابلو در برابر رطوبت، ضربه و خوردگی مقاومت بیشتری داشته باشد.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...