تابلو فرش ماشینی طرح پارک جنگلی 16

کد 2434

از {{model.count}}
1,252,350 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح پارک جنگلی یکی از تابلو فرش هایی است که طرح بسیار جذاب و دیدنی دارد و به عنوان یک اکسسوری برای دکوراسیون داخلی منزل و دفتر کار بسیار مناسب می باشد. طرح این تابلو فرش با ترکیب رنگ های سبز و صورتی، به شکلی زیبا و طبیعی، طراحی شده است. این تابلو فرش از نخ پلی استر بافته شده است و از نظر قیمتی نسبتاً مناسب می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح پارک جنگلی 16 با استفاده از جدید ترین دستگاه های بافندگی بافته شده است. طرح دیدنی این تابلو به دلیل بکارگیری رنگ های تنومند و زیبا، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پارک جنگلی، از جمله طرح های منظره و محیط های زیباست که در سال های اخیر، به طور چشمگیری در طرح تابلو فرش های ماشینی به کار گرفته شده است. از مزایای این تابلو فرش می توان به جنس مقاوم و شستشوی آسان آن اشاره نمود.

این تابلو فرش به عنوان یکی از بهترین روش های جلب توجه و جذب روحیه مثبت افراد، به شدت توصیه می شود. پیشنهاد می شود که برای افزایش عمر مفید تابلو فرش، از آن به نحوه صحیحی مراقبت و نگهداری کنید. برای نگهداری از تابلو فرش های ماشینی، می توانید از روش های شستشو، جمع آوری گرد و غبار روی فرش، جلوگیری از آسیب به فرش و تعمیرات استفاده کنید. در کل، تابلو فرش های ماشینی گزینه خوبی برای افرادی هستند که به دنبال تابلو فرشی با قیمت مناسب و طرح های زیبا و متنوع هستند.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
چوب
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...