تابلو فرش ماشینی طرح پاریس 8

کد 2163

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح پاریس با قاب PVC بسیار مقاوم و محکم، واقعاً یک گزینه عالی است. طرحی با منظره‌ پاریس، شهر عاشقانه و پر از زیبایی‌ های معروف، جلوه‌ ویژه‌ ای به فضای محیط شما می‌ بخشد و شرکت در یک سفر تخیلی به این شهر زیبا را برای شما ممکن می‌ سازد. این تابو فرش توسط ماشین آلات بافندگی بافته شده است و به همین دلیل از قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به تابلو فرش های دستبافت برخوردار است.

تابلو فرش ماشینی طرح پاریس 8 بسیار مقاوم در برابر لکه ها و قابل شستشو است. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی جدید و مواد با کیفیت ساخته شده است تا به طور موثر در برابر پخش مایعات و لکه ها مقاومت کند. طرح این تابلو فرش منظره زیبایی از شهر پاریس را به نمایش می‌ گذارد و با جزئیات دقیق و رنگ‌ های زنده‌ ای که استفاده شده است، زیبایی و جذابیت بیش تری به فضای داخلی خانه شما اضافه می‌ کند.

قابلیت مقاومت در برابر لکه‌ ها و قابلیت شستشوی این تابلو فرش باعث می‌ شود تا به راحتی هرگونه لکه را پاک کنید و فرش تمیز و زیبایی را حفظ کنید. شستشوی این تابلو فرش نیز بسیار ساده است و می‌ توانید از آب و مواد شوینده معمولی استفاده کنید. قاب PVC مقاوم در برابر شکستن و ضربه، امکان جلوگیری از آسیب‌ های ناشی از حمل و نقل و استفاده روزمره را فراهم می‌ کند. این قاب با رنگ و جنس متنوعی ارائه می‌ شود و می‌ تواند تابلو فرش را به خوبی حفظ کرده و در عین حال زیبایی ظاهری آن را افزایش دهد.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...