تابلو فرش ماشینی طرح پلاک 22 18

کد 2075

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح پلاک 22 یکی از بهترین انتخاب ها برای جلوه دادن به مکان مورد نظرتان اعم از منزل (اتاق نشیمن و سالن پذیرایی)، محل کار، مکان های سنتی و مدرن و هرگونه مکان مورد نظرتان استفاده کنید. قاب این تابلو فرش در ابعاد 85 در 65 سانتی متر است و قاب از بهترین نوع PVC ساخته شده است.

تابلو فرش ماشینی طرح پلاک 22 18 با استفاده از متریال با کیفیت عالی و رنگ های زیبا و جذاب ساخته شده است. این تابلو فرش با دقت و هنرمندی تولید شده و طرحی زیبا و منحصر به فرد را به خانه یا محیط شما می‌ آورد. تولید تابلو فرش با متریال با کیفیت عالی، ضمانت می‌ کند که شما یک تابلو فرش با عمر طولانی، زیبا و دوام خواهید داشت. با توجه به استفاده از مواد با کیفیت عالی، تابلو فرش با رنگ‌ های زیبا و جذاب تولید شده، درخشش و جلوه جذابی به هر فضایی می‌ بخشد.

تابلو فرش ماشینی با طرح منظره پلاک 22، شما را به یک دنیای تخیلی و دلپذیر می‌ برد. طرح پلاک 22 با جزییات دقیق و رنگ‌ های زیبا، فضای شما را تزئین کرده و حس هماهنگی با طبیعت را به ارمغان می‌ آورد. با توجه به کاربرد 1200 شانه در این تابلو فرش، ضخامت آن بالاست و قادر به تحمل رطوبت و ساییدگی مداوم است. همچنین، رنگ‌ های زنده در این تابلو فرش استفاده شده است که زیبایی و واقعیت تصویر را بیش تر می‌ کند.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...