تابلو فرش ماشینی طرح پلاک 22 19

کد 2149

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح پلاک 22 با متریال با کیفیت عالی، ضمانت می‌ کند که شما یک تابلو فرش با عمر طولانی، زیبا و دوام خواهید داشت. با توجه به استفاده از مواد با کیفیت عالی، تابلو فرش با رنگ‌ های زیبا و جذاب تولید شده، درخشش و جلوه جذابی به هر فضایی می‌ بخشد. رنگ غالب استفاده شده در این تابلو فرش صورتی می باشد. ابعاد این تابلو فرش 115 در 65 سانتی متر است.

تابلو فرش ماشینی طرح پلاک 22 19 شما را به یک دنیای تخیلی و دلپذیر می‌ برد. طرح پلاک 22 با جزییات دقیق و رنگ‌ های زیبا، فضای شما را تزئین کرده و حس هماهنگی با طبیعت را به ارمغان می‌ آورد. تولید تابلو فرش با متریال با کیفیت عالی، ضمانت می‌ کند که شما یک تابلو فرش با عمر طولانی، زیبا و دوام خواهید داشت. با توجه به استفاده از مواد با کیفیت عالی، تابلو فرش با رنگ‌ های زیبا و جذاب تولید شده، درخشش و جلوه جذابی به هر فضایی می‌ بخشد.

از آنجایی که تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه ساخته شده است، بافتی متراکم و دقیق دارد. این باعث می‌ شود تابلو فرش نرم، لطیف و با دوام باشد و همچنین در مقابل ساییدگی مقاومت بیش تری داشته باشد. قاب PVC ضد ضربه و قابل تمیز کردن، به تابلو فرش شما حفاظت فوق‌ العاده در برابر ضربه‌ ها، خراشیدگی‌ ها و سایر آسیب‌ ها می‌ دهد. این قاب باعث می‌ شود تابلو فرش خود را بدون نگرانی از آسیب خارجی، درخشان و سلامت نگه دارید.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...