تابلو فرش ماشینی طرح پلاک 22 20

کد 2605

از {{model.count}}
1,683,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح پلاک 22 دارای دوام و مقاومت بالاست و با قاب پی وی سی محکم و مقاوم در برابر شکستن ارائه می شود. این تابلو قابل شستشو و تمیز کردن است و با دقت بالا و کیفیت عالی تولید شده است. این محصول ایده آل برای تزئین و زینت دادن به فضا های مختلف از جمله اتاق نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب و ... می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح پلاک 22 20 با تراکم 1200 شانه با الیاف پلی استر و اکرلیک با قابلیت تمیز کردن با بخارشوی، یک پیشنهاد عالی برای تزئین فضا های منزل است. این تابلو فرش با تعداد بالای شانه‌ ها، ایجاد حس نرمی و راحتی را به همراه دارد و الیاف پلی استر و اکرلیک به آن کیفیت و مقاومت بالایی را می‌ بخشند. توجه به بافت متراکم در تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه، به معنی تولید یک فرش با جزئیات و ریزنگاری دقیق است.

این تعداد شانه می‌ تواند به ایجاد نقوش و طرح‌ های ریز و دقیق، همچون گل‌ ها، برگ‌ ها، و الگو ها کمک کند. در نتیجه، بافت متراکم توانایی ایجاد یک تابلو فرش با طراحی شگفت‌ انگیز و لذت بخش را فراهم می‌ کند. از مزایای این تابلو فرش می‌ توان به مقاومت بالا در برابر ساییدگی و فرسایش، مقاومت در برابر لکه‌ ها و ضد آب بودن آن اشاره کرد. همچنین، قابل شستشو با بخارشوی بودن این تابلو فرش، امکان پاک کردن آن را بسیار آسان می‌ کند. 

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...