تابلو فرش ماشینی طرح پل یخی 7

کد 2022

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح پل یخی یکی از تابلو فرش های زیبا و پر نقش و نگاره ای است که می توانید با کمک آن جلوه و نمایی زیبا به مکان های مورد نظر خود از جمله منزل، محل کار، مکان های سنتی و مدرن و هر گونه مکان مورد نظر خودتان بدهید. این تابلو فرش با استفاده از رنگ های زیبا و متنوعی و با جزئیات ریز و دقیق بافته شده است.

تابلو فرش ماشینی طرح پل یخی 7 با 1200 شانه و بافت متراکم، دارای ضخامت بیش تری است و به همین دلیل است که بافتی نرم و لطیف دارد. این تابلو فرش ماشینی شامل 1200 شانه بافت متراکم است که جزییات دقیق طرح پل یخی را به خوبی نشان می‌ دهد. رنگ‌ های این تابلو شاد و زنده هستند و زیبایی منظره را به شکلی شگفت‌ انگیز برجسته می‌ سازند. مهم ترین ویژگی این تابلو فرش، قاب MDF ضد رطوبت است که آن را در برابر آب و رطوبت حفظ می‌ کند.

این ویژگی باعث می‌ شود تا تابلو فرش برای استفاده در محیط‌ هایی که قابلیت شستشو و تمیزی آسان مهم است، مناسب باشد. از جمله ویژگی‌ های برجسته تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه و طرح منظره پل یخی متراکم و جزئیات دقیق طرح می‌ توان به زیبایی ظاهری، دوام و پردازش دقیق انتخاب و اشاره کرد. با استفاده از الیاف باکیفیت برای تولید این تابلو فرش، جزئیات طرح به طور دقیق به نمایش در می‌ آید و به تابلو فرش زیبایی و شکوه بیش تری می‌ بخشد. این محصول زیبا و پر طرفدار در فروشگاه حضوری تابلو فرش جهان فرش موجود و قابل خرید می باشد.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...