تابلو فرش ماشینی طرح پل 32

کد 2073

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح پل تولید شده با الیاف ضد حساسیت، یک انتخاب بسیار عالی برای آن دسته از افرادی است که به حساسیت و آلرژی در برابر الیاف معمولی حساس هستند. این تابلو فرش با طرح و جزئیات زیبا و الیافی مناسب می‌ باشد، به شما تجربه‌ ای شگفت‌ انگیز و راحت را در تزیین و تحول داخلی فضایتان ارائه خواهد داد.

تابلو فرش ماشینی طرح پل 32 دارای قاب PVC با دوام طولانی و بدون برهم خوردگی رنگ می باشد. این تابلو فرش ماشینی با استفاده از تکنولوژی مدرن ماشین های فرش بافی تولید شده است و دارای 1200 شانه می باشد که به آن چگالی می دهد. طرح این تابلو فرش ماشینی، منظره پل بوده و با جزئیات دقیق و زیبا ترسیم شده است. قاب این تابلو فرش ماشینی از PVC ساخته شده است که باعث نگهداری و حفاظت از فرش می شود. PVC یک ماده بسیار مقاوم در برابر فشار، خش، گرد و غبار و رطوبت است.

همچنین این قاب دارای دوام طولانی است و در برابر برهم خوردگی رنگ مقاوم می باشد. طرح منظره پل در تابلو فرش ماشینی نماد و جزئیات زیبایی را به تصویر می‌ کشد. این طرح می‌ تواند با رنگ‌ بندی های آرام و طبیعی، احساس آرامش را به فضای داخلی شما منتقل کند. همچنین، این طرح با الگو ها و جزئیات دقیقی که با استفاده از 1200 شانه در هر متر مربع به خوبی نمایش داده می‌ شود، اصالت و زیبایی فرش را به تابلو می‌ بخشد.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...