تابلو فرش ماشینی طرح پل 35

کد 2158

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح پل با قابلیت مقاومت در برابر حلال ها و قابلیت شستشو، یک انتخاب عالی است! قابلیت مقاومت در برابر حلال ها، به این معنی است که تابلو فرش با مواد شیمیایی قوی که ممکن است در محیط‌ های صنعتی یا خانگی استفاده شوند، سازگاری خوبی دارد و آسیبی به آن نمی‌ رساند. این قابلیت مهم است زیرا در صورت قرار گرفتن تابلو فرش در کنار مواد شیمیایی قوی، نگرانی از آسیب و خرابی آن کاهش می‌ یابد.

تابلو فرش ماشینی طرح پل 35 با قاب PVC ضد رطوبت و قابل تمیز کردن موجود است. این تابلو فرش ماشینی با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و با کیفیت بالا تولید شده است. قاب PVC ضد رطوبت در تابلو فرش، از جنس پلاستیکی مقاوم در برابر رطوبت و آب تشکیل شده است. این قاب باعث جلوگیری از نفوذ رطوبت به تابلو فرش می شود و به همین ترتیب مانع از ایجاد آسیب به آن می شود. این ویژگی بسیار مناسب است، زیرا در صورت قرار گرفتن تابلو فرش در محیط‌ های با رطوبت بالا، شما نیازی به نگرانی از آسیب رطوبتی نخواهید داشت. همچنین، قابلیت تمیز کردن قاب PVC، به شما امکان می دهد قاب را به راحتی تمیز کنید و به عنوان نتیجه، تابلو فرش را درخشان و تمیز نگه دارید.

معمولاً با گذشت زمان و استفاده، تابلو فرش ممکن است کثیف شود و نیاز به تمیز کاری داشته باشد. با این حال، با وجود قاب PVC قابل شستشو، می توانید آن را به راحتی تمیز کنید و درخشش طبیعی تابلو فرش را حفظ کنید. قابلیت شستشوی تابلو فرش ماشینی 1200 شانه نیز یک ویژگی مهم و کاربردی است. شما به راحتی می‌ توانید با استفاده از مواد شستشوی مناسب با الیاف تابلو فرش، آن را تمیز کنید و درخشش طبیعی آن را حفظ کنید. این ویژگی بسیار مفید است زیرا با گذشت زمان و استفاده مکرر، تابلو فرش ممکن است کثیف شود و نیاز به تمیز کاری داشته باشد.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...