تابلو فرش ماشینی طرح پل 36

کد 2186

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح پل با قابلیت نصب آسان و طراحی منحصر بفرد، یک تابلوی زیبا و جذاب است که با استفاده از تکنولوژی ماشینی با کیفیت بالا تولید شده است. این تابلو دارای 1200 شانه است که به آن نرمی و لطافت بیش تری می‌ بخشد. تابلو فرش ماشینی 1200 شانه با منظره طرح پل و قاب PVC مقاوم در برابر نور آفتاب بدون برهم خوردگی رنگ، یک انتخاب عالی برای افزایش زیبایی و جذابیت فضا های داخلی می‌ باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح پل 36 با قاب PVC مقاوم در برابر نور آفتاب، بدون برهم خوردگی رنگ، یک انتخاب عالی برای تزئین داخلی فضا های مختلف است. قاب PVC معمولاً از موادی ساخته می‌ شود که مقاومت بالایی در برابر نور آفتاب دارند. این به معنی آن است که تابلو فرش با این نوع قاب، می‌ تواند در معرض نور آفتاب قرار گیرد بدون اینکه رنگ آن برهم بخورد. قاب PVC مقاوم در برابر نور آفتاب، از ایجاد برهم خوردگی رنگ در تابلو فرش جلوگیری می‌ کند و طول عمر آن را افزایش می‌ دهد. همچنین، تابلو فرش ماشینی 1200 شانه دارای منظره طرح پل است که به تزئین داخلی فضا های شما زیبایی و طراوت می‌ بخشد.

بافته شده با استفاده از الیاف با کیفیت بالا، این تابلو فرش دارای چگالی بالا و طراحی دقیقی است که جزئیات و طرح آن را به خوبی نشان می‌ دهد. طرح این تابلو منظره‌ ای از یک پل است که در زیر آن رودخانه‌ ای جاری است. این تصویر زنده و واقع‌ گرایانه به نظر میرسد و به بیننده حس صلح و آرامش را القا می‌ کند. طراحی منحصر بفرد این تابلو، آن را از سایر تابلو های مشابه متمایز می‌ کند. با جزئیات دقیق و رنگ های زنده، این تابلو به هر فضای داخلی یا خارجی که قرار داده شود، جذابیت و شکوه خاصی می‌ بخشد.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...