تابلو فرش ماشینی طرح پل 37

کد 2540

از {{model.count}}
1,524,600 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح پل با قابلیت شستشو آسان به همراه قاب پی وی سی نشکن، یک محصول بسیار کاربردی و زیباست. این تابلو دارای طرحی با کیفیت و واقعیت بالا از پل می باشد که به شما امکان می دهد از محیطی طبیعی و زیبا لذت ببرید. ابعاد این تابلو فرش 100 در 50 سانتی متر است و به راحتی قابل حمل و نصب می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح پل 37 دارای طراحی زیبا و رنگ های زنده و چشم نواز با تراکم بلا می باشد. در بافت این تابلو فرش از الیاف اکرلیک و پلی استر استفاده شده است که قابلیت شستشو را برای شما فراهم می سازد. قابلیت شستشوی تابلو فرش ماشینی 1200 شانه نیز یک ویژگی مهم و کاربردی است. شما به راحتی می‌ توانید با استفاده از مواد شستشوی مناسب و متناسب با الیاف تابلو فرش، آن را تمیز کنید و درخشش طبیعی آن را حفظ کنید.

این ویژگی بسیار مفید است زیرا با گذشت زمان و استفاده مکرر، تابلو فرش ممکن است کثیف شود و نیاز به تمیز کردن داشته باشد. طراحی منحصر بفرد این تابلو، آن را از سایر تابلو های مشابه متمایز می‌ کند. با جزئیات دقیق و رنگ های زنده، این تابلو در هر فضای داخلی یا خارجی که قرار داده شود، جذابیت و شکوه خاصی می‌ بخشد. بنابراین، تابلو فرش ماشینی 1200 شانه با منظره طرح پل و قاب PVC مقاوم در برابر نور آفتاب بدون برهم خوردگی رنگ، یک انتخاب عالی برای افزایش زیبایی و جذابیت فضا های داخلی می‌ باشد.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...