تابلو فرش ماشینی طرح پیانو زن 20

کد 2512

از {{model.count}}
1,524,600 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح فرانسوی پیانو زن دارای تراکم بالا و بافت 1200 شانه به همراه قاب پی وی سی می باشد. این محصول با استفاده از متریال با کیفیت عالی ساخته شده است. اگر به دنبال ترکیبی از کلاسیک و مدرن با رنگ‌ های زیبا و بافت منحصر به فرد هستید، این تابلو بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. شما می توانید از این تابلو فرش در فضای منزل، محل کار، مراکز تجاری، هتل و سایر فضا های دلخواه استفاده کنید.

تابلو فرش ماشینی طرح پیانو زن 20 دارای رنگ‌ های شاد و زیباست و بافتی متراکم و منحصر بفرد دارد. بافت متراکم این تابلو فرش‌ به معنای تراکم بالا است. این باعث می‌ شود که جزئیات و نماد های طرح، با دقت و وضوح بیش تری نمایش داده شوند. تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه فرانسوی، همچنین به علت استفاده از فناوری پیشرفته تولید، با دوام، قابلیت پاک‌ کردن و نگهداری راحت و مقاومت در برابر پارگی و فرسایش دارد.

ایرادات کوچکی که ممکن است در تابلو فرش دستبافت به وجود آید، در تابلو فرش ماشینی به حداقل می‌ رسد. قاب PVC همراه با این تابلو فرش، علاوه بر حفاظت از تابلو در برابر خطرات محیطی، زیبایی ظاهری تابلو را نیز افزایش می‌ دهد. قاب PVC با کیفیت بالا و طراحی مناسب، به تابلو فرش شما جلوه‌ ای خاص می‌ بخشد و آن را در دکوراسیون فضای شما به نمایش می‌ گذارد. این تابلو فرش با طراحی زیبا و با کیفیت خود، زیبایی فضای شما را بیش تر کرده و به آن نشاط و زندگی می‌ بخشد.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...