تابلو فرش ماشینی طرح چهارقل 20

کد 2453

از {{model.count}}
1,197,900 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح چهارقل تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی منزل دارد. این تابلو فرش دارای دوام طولانی و قابل شستشو می باشد. بنابراین هر کسی می‌ تواند در کنار تابلو‌ های نقاشی، مجسمه‌ های آویز و دیگر تزئینات منزل، از تابلو فرش‌ های زیبا در انواع ابعاد و طرح‌ ها بهره بگیرد. قیمت تابلو فرش ماشینی نسبت به تابلو فرش دستبافت مناسب تر و اقتصادی تر است و همچنین از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح چهارقل 20 به عنوان یک اکسسوری بسیار زیبا و مجلل در دکوراسیون منزل و هر مکان مورد نظر شما مورد استفاده قرار می گیرد. اگر کسی قصد دارد تزیین فاخر و منحصر به فردی برای دکوراسیون داخلی خود انجام دهد حتماً این آیتم اصیل را در گوشه ای از دکوراسیون خود مهمان می کند. این تابلو فرش با نخ پلی استر بافته شده است و دارای خصوصیات منحصر بفرد می باشد. این الیاف دارای سطحی صاف، بدون دندانه و با سطح مقطعی گرد است و به تمام اشکال تهیه و تولید می شود.

الیاف پلی استر مقاومت بسیار زیادی در برابر حرارت دارد، مقاومت بسیار بالایی در برابر چروک شدن دارد، در برابر عوامل بیولوژیکی مقاوم است، عایق حرارتی بسیار خوبی است و ابعاد آن ثابت می ماند. این الیاف همچنین در برابر اسید های معدنی و ضعیف و قلیایی های رقیق مقاوم است. قاب استفاده شده برای این تابلو فرش از جنس PVC بسیار مقاوم می باشد. قاب پی وی سی یکی از محصولات و پروفیل های جدید از جنس پلی استایرن است که کیفیت بسیار بالایی داشته و با بهترین ابزار آلات و دستگاه ها تولید می شود.

تابلو فرش‌ های موجود در بازار، تنوع بی‌ نظیری دارند. با هر سلیقه و خواسته‌ ای که برای خرید به فروشگاه مراجعه کنید،‌ حتما یک تابلو فرش مناسب پیدا خواهید کرد. از آنجایی که استفاده از این محصولات، صرفا کاربرد آراستن منزل را دارد و لازم نیست تا مانند فرش‌ های روی زمین، محدودیت‌ های خاصی در بافت آن رعایت شود، تنوع طرح این محصولات، بسیار زیاد است.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
فرش قابل شستشو
قاب رنگ ثابت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...