تابلو فرش ماشینی طرح چهار قل 22

کد 1890

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه آیه مذهبی چهار قل یکی از تابلو فرش های مذهبی است که در آن علاوه بر وان یکاد، سوره ی کوثر نیز حک شده است. از این تابلو فرش می توانید در هر گونه مکانی استفاده کنید (منزل، محل کار، مکان های مذهبی و سنتی و...). ابعاد این تابلو فرش 120 در 70 سانتی متر و وزن آن 5 کیلو گرم می باشد. رنگ قاب این تابلو فرش به رنگ سفید می باشد که جلوه ی زیبایی به تابلو فرش بخشیده است.

قاب این تابلو فرش ماشینی از MDF مقاوم در برابر رطوبت و گرما و سرما ساخته شده و بسیار با کیفیت است و هیچگاه دچار برهم خوردگی رنگ و یا کندگی رنگ قاب نخواهد شد. فرش این تابلو فرش از نخ پلی استر بافته شده و به راحتی قابل شستشو (با استفاده از بخارشوی و دستمال) است و مشکلی از این بابت پیش نخواهد آمد. این تابلو فرش توسط ماشین آلات روز بافندگی دنیا بافته و تولید شده است و به همین دلیل از قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به فرش های دستبافت دارد. برای سفارش این تابلو فرش به سایت جهان فرش مراجعه نمایید.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...