تابلو فرش ماشینی طرح چهار قل 25

کد 2480

از {{model.count}}
1,197,900 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح مذهبی چهار قل دارای بافت متراکم، با جزئیات دقیق و رنگ‌ های زنده است. رنگ‌ های زنده و شفاف در تابلو فرش، به طرح زیبایی و جذابیت بیش تری می‌ بخشد. این رنگ‌ ها با استفاده از فناوری‌ های مدرن و رنگ‌ های با کیفیت و ماندگار، در تابلو فرش به طور طبیعی و زنده نمایش داده می‌ شوند.

تابلو فرش ماشینی طرح چهار قل 25 ساخته شده از الیاف پلی استر که مقاوم در برابر سایش است و استحکام بالایی دارد. الیاف پلی استر، یک نوع ماده مصنوعی است که به طور گسترده در صنعت فرش بافی استفاده می‌ شود. این الیاف برخلاف فیبر های طبیعی مانند پنبه یا پشم، مقاومت بالایی در برابر سایش دارند. همچنین، الیاف پلی استر مقاوم در برابر رطوبت و لکه و همچنین قابلیت شستشو را داراست.

قاب PVC این تابلو فرش، کیفیتی بالا را به همراه دارد و به راحتی قابل تمیز کردن و گرد گیری است. بنابراین، می‌ توانید با استفاده از محلول شستشو مناسب و ملایم، تابلو فرش را به راحتی تمیز کنید و همیشه آن را در حالت نو و درخشان نگه دارید. تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه به دلیل تعداد بالای شانه ها، دارای ضخامت بیش تری است و به همین دلیل است که بافتی نرم و لطیف دارد. طرح آیه قرآنی چهار قل نیز به تابلو زندگی می بخشد و بافت زیبا و جذابی را به تابلو فرش می بخشد.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
مقاوم در برابر سایش
استحکام بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...