تابلو فرش ماشینی طرح چهار قل 27

کد 2536

از {{model.count}}
1,524,600 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح مذهبی آیه چهار قل ساخته شده با استفاده از الیاف پلی استر، که مقاوم در برابر سایش است و استحکام بالایی دارد. این تابلو که بر روی آن آیه چهار قل قرار دارد، بافت متراکمی دارد که باعث می شود نرم و لطیف در لمس باشد. علاوه بر این، این تابلو دارای طول عمر بالایی است، بنابراین می‌ توان به عنوان یک تابلوی دائمی در منزل یا محل کار استفاده کرد.

تابلو فرش ماشینی طرح چهار قل 27 دارای قاب PVC بسیار مقاوم در برابر سرما و گرما است و تحت هیچ شرایطی شکستگی یا تغییر شکلی نخواهد داشت. استفاده از قاب PVC در تابلو فرش ماشینی دارای بسیاری از مزایاست. PVC یا پلی وینیل کلراید یک ماده است که دارای ویژگی‌ های مقاومتی بالا است. این قاب‌ ها معمولاً مقاوم در برابر شرایط مختلف از جمله سرما و گرما هستند و نسبت به تغییرات دما مقاوم می‌ باشند.

این به این معنی است که تابلو فرش شما با قاب PVC می‌ تواند در محیط‌ هایی با دمای بالا یا پایین بدون تغییر شکل، خرابی و شکستگی قرار بگیرد. علاوه بر مقاومت در برابر سرما و گرما، قاب PVC مقاوم در برابر فشار و ضربه نیز است. ضخامت مناسب قاب PVC به آن کمک می‌ کند تا در برابر ضربه‌ ها و فشار های کوچک مانند سقوط تصادفی محافظت شود و در نتیجه، خطر خرابی و تغییر شکل تابلو را به حداقل برساند. با تهیه این تابلو فرش ماشینی شما می توانید از زیبایی و شکوه آیه چهار قل لذت ببرید و همچنین از دوام و طول عمر بالای این تابلو فرش لذت ببرید.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...