تابلو فرش ماشینی طرح کانون خانواده 15

کد 2091

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه کلاسیک طرح کانون خانواده با دو ویژگی مقاومت در برابر رطوبت و قابلیت شستشو با مواد شوینده بسیار ملایم، یک انتخاب عالی برای تزئین فضای خانه شما است. در تولید این تابلو فرش ماشینی از رنگ های گوناگون و بسیاری استفاده شده که بر زیبایی چشمگیر این تابلو فرش افزوده است. ابعاد این تابلو فرش 85 در 65 سانتی متر می باشد و به آسانی قابل نصب است.

تابلو فرش ماشینی طرح کانون خانواده 15 با 1200 شانه، دارای طرح کلاسیک و زیبایی است که قابلیت تنظیم به سبک دکوراسیون خانه شما را دارد. با رنگ‌ بندی های متنوع و جذاب، می‌ توانید طرحی را انتخاب کنید که بیش ترین تطابق را با سبک خانه شما دارد. از جمله ویژگی های برجسته این تابلو فرش، مقاومت در برابر رطوبت است. این به این معنی است که شما می‌ توانید این فرش را در مناطقی با رطوبت بالا استفاده کنید بدون اینکه نگران آسیب دیدن آن باشید. همچنین، این تابلو فرش قابل شستشو با مواد شوینده بسیار ملایم است. این به این معنی است که می‌ توانید این فرش را به راحتی و بدون نگرانی از آسیب دیدن آن با مواد شوینده ملایم شستشو دهید.

این ویژگی بسیار مناسب برای خانواده‌ هایی است که به دنبال تابلو فرشی هستند که قابلیت شستشوی آسان داشته باشد. همچنین، تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه، در کنار قاب PVC به رنگ بژ، دارای تراکم و بافتی است که جزئیات بسیار ریز و دقیق را به خوبی نمایش داده و ظاهری منحصر به‌ فرد به آن می‌ بخشد. بافت این تابلو فرش بسیار صاف و لطیف است و با استفاده از الیاف مصنوعی با کیفیت بالا، مقاوم در برابر کشش و رطوبت می‌ باشد. الیاف مصنوعی استفاده شده در این تابلو ها عموماً ویژگی‌ هایی مانند ضد حساسیت و پایداری در شرایط آب و هوایی را دارا هستند که از آن نیز بهره می‌ برند.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...