تابلو فرش ماشینی طرح کلبه ها 1

کد 2249

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح کلبه ها نسبت به تابلو فرش های دستبافت قیمت مناسب تری دارد. این نوع تابلو فرش ها با استفاده از دستگاه های خودکار تولید می شوند که باعث می شود علاوه بر کیفیت عالی، قیمت آن ها پایین تر از تابلو فرش های دستبافت باشد. این تابلو فرش با ابعاد 85 در 65 سانتی متر همراه با همراه با قاب پی وی سی (PVC) مقاوم در برابر شکستگی و خش می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح کلبه ها 1 بافته شده با استفاده از الیاف مصنوعی پلی استر می باشد. الیاف مصنوعی پلی استر که در تولید این تابلو فرش استفاده شده، به دلایل مختلف از جمله قدرت بالا در برابر سایش، مقاومت در برابر لکه و آسانی در شستشو، جایگزین مناسبی برای الیاف طبیعی مانند پنبه می باشد. قاب PVC، که از پلاستیک PVC ساخته شده است، معمولاً خصوصیات مثبتی مانند مقاومت در برابر شکستگی، ضربه، خط و خش و همچنین رطوبت را دارا است. این قاب‌ ها باعث محافظت از تابلو در برابر خط و خش ناشی از ضربه‌ ها و آسیب‌ های روزمره شده و به آن سلامت و استحکام بیش تری می‌ بخشند.

همچنین، قاب پی وی سی قابلیت شستشو و نظافت آسان را دارد. شما می‌ توانید با استفاده مواد پاک کننده مناسب، قاب و تابلو را به راحتی تمیز کنید و از زیبایی طرح و شفافیت قاب لذت ببرید. هرچند که تابلو فرش های دستبافت جزء هنر های دستی محسوب می شوند اما به دلیل نیاز به زمان و دقت بیش تر در تولید، قیمت آن ها بسیار بالاست. در مقابل، تابلو فرش های ماشینی با تعداد شانه های بیش تر و طرح های متنوع، قابلیت تولید به مقدار بیش تر را دارند و در نتیجه قیمت کم تری نسبت به تابلو فرش های دستبافت دارند.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...