تابلو فرش ماشینی طرح کلبه ها 10

کد 2339

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح کلبه ها که ضد رطوبت و قابل شستشو می باشد، یک گزینه عالی برای تزئین داخلی فضا هایی است که با رطوبت و شرایط آب و هوایی مرتبط هستند. این نوع تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی فرش ماشینی تولید می‌ شود که امکان ایجاد طرح‌ های پیچیده و دقیق را فراهم می‌ کند.

تابلو فرش ماشینی طرح کلبه ها 10 با جنس نخ پلی استر و پنبه یک انتخاب عالی برای آرامش و زیبایی در دکوراسیون خانه شما است. این نوع تابلو فرش ها با استفاده از تکنولوژی ماشینی تولید می شوند و طرح کلبه ها را به طور واقعی و زیبا باز تولید می کنند. نخ پلی استر و پنبه به عنوان جنس اصلی این تابلو فرش استفاده می شود. پلی استر جنسی بسیار مقاوم و با دوام است که در برابر لکه ها، فشار و خراش کارایی بالایی دارد.

همچنین، نخ پنبه برای ایجاد حس نرمی و طبیعی در تابلو فرش استفاده می شود. این تابلو فرش از جنس موادی تهیه می‌ شود که از نظر مقاومت در برابر لکه و آسیب‌ های معمول در محیط خانه مقاومت داشته باشد. امکان استفاده از مواد قابل شستشو و ضد لکه در ساختار تابلو، به شما اجازه می‌ دهد آن را با استفاده از مواد شوینده مناسب و روش‌ های شستشوی مناسب پاک کنید.

تابلو فرش ماشینی با طرح کلبه ها در ابعاد 115 در 65 سانتی متر موجود است و می توانید آن را با فضای مورد نظر خود تطبیق دهید. طرح کلبه ها با جزئیات دقیقی از بناها و درختان ترکیب شده است که به دکوراسیون خانه شما زیبایی و گرمای خاصی می بخشد. بنابراین، اگر به دنبال یک تابلو فرش زیبا، مقاوم و با دوام هستید که به دکوراسیون خانه شما زندگی و زیبایی می بخشد، تابلو فرش ماشینی با طرح کلبه ها و نخ پلی استر و پنبه یک گزینه عالی است.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...