تابلو فرش ماشینی طرح کلبه ها 11

کد 2346

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح کلبه ها علاوه بر زیبایی، بسیار سبک و با قابلیت نصب آسان می باشد. برای نصب این تابلو فرش، شما نیازی به مهارت و ابزار های ویژه ندارید. این تابلو فرش با استفاده از سیستم‌ های آویز بر روی دیوار یا قابلیت قرار گیری روی سطوحی که می‌ خواهید، نصب می‌ شود. بنابراین، شما به راحتی می‌ توانید آن را در دکوراسیون داخلی خود قرار دهید و از زیبایی و طرح دلخواه خود لذت ببرید.

تابلو فرش ماشینی طرح کلبه ها 11 دارای نخ پلی استر و قاب PVC است. این نوع فرش با استفاده از تکنولوژی ماشینی تولید می شود که باعث می شود طرح ها دقیق و همسان باشند. نخ های استفاده شده در این فرش از جنس پلی استر هستند که دارای خواص مانند مقاومت در برابر فشار و سایش بالا است. قاب PVC نیز برای حفاظت از فرش در برابر خطرات محیطی مانند رطوبت و خشکی استفاده می شود.

این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی ماشینی تولید شده است و دارای 1200 شانه است که نشان دهنده تعداد رج‌ های در هر اینچ مربع است. طرح کلبه ها در این تابلو فرش به صورت جزئیات دقیق و با جزئیات بالا پخش شده است. طرح با کیفیت بالا به معنای دقت بالا در پخش جزئیات و رنگ‌ ها، نظم و همسانی در طرح و عدم وجود خطا های قابل توجه است. با توجه به اینکه این تابلو فرش ماشینی است، قدرت پخش طرح به صورت یکنواخت و همگن در سطح کامل تابلو فرش حفظ شده است.

همچنین، به دلیل استفاده از تکنولوژی ماشینی، قدرت پخش رنگ‌ های زنده و جذاب در این تابلو فرش بسیار بالا است. مقاومت در برابر سایش و خوردگی یک ویژگی مهم در تابلو فرش ماشینی است. با توجه به اینکه تابلو فرش ماشینی با طرح کلبه‌ ها قرار است در داخل فضا استفاده شود، مقاومت در برابر سایش و خوردگی بسیار حائز اهمیت است. این ویژگی به تابلو امکان می‌دهد تا در برابر استفاده روزانه محافظت شود.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...