تابلو فرش ماشینی طرح کلبه ها 12

کد 2361

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح کلبه ها پر نقش و نگاره توسط ماشین آلات و دستگاه های بافندگی روز دنیا با استفاده از رنگ های متنوع و زیبا بافته و تهیه می شود. این طرح شامل تصاویر و نقشه‌ هایی از کلبه‌ های سنتی و روستایی می باشد که با جزئیات و ظرافت بالا طراحی شده‌ اند.

تابلو فرش ماشینی طرح کلبه ها 12 با تراکم 1200 شانه و با وضوح طرح بالا، یک انتخاب عالی برای تزئین دکوراسیون داخلی خانه شماست. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی مدرن ماشینی تولید شده است و به طور دقیق جزئیات طرح را به نمایش می‌ گذارد. طرح کلبه ها در این تابلو فرش، یک صحنه زندگی روستایی را به تصویر می‌ کشد. با دیدن این تابلو، شما به سادگی و آرامش زندگی در کنار طبیعت فرو می‌ روید. همچنین، با وجود 1200 شانه در هر اینچ مربع، این تابلو فرش بسیار نرم و لطیف است.

این تابلو فرش با طرح کلبه ها پر نقش و نگاره دارای جذابیت بصری بالا می باشد و می‌ تواند به فضای داخلی شما زیبایی و طراوت بیش تری ببخشد. این تابلو فرش ماشینی با قاب MDF تولید می شود و دارای ابعاد 90 در 70 سانتی متر می باشد. قاب MDF که مخفف Medium Density Fiberboard است، یک نوع چوب مصنوعی است که از الیاف چوب رنده شده و با رزین های صنعتی به هم چسبیده است. قاب MDF بسیار مقاوم، سطح صاف و مناسب برای نصب تابلو های دکوراتیو است.

همچنین، قاب MDF ضد رطوبت است و در برابر تغیرات دمای محیط مقاوم است. تابلو فرش ماشینی با طرح کلبه ها و قاب MDF می تواند به عنوان یک قطعه هنری زیبا و منحصر به فرد در دکوراسیون داخلی خانه، اتاق کار، اتاق خواب یا هر فضای دلخواه دیگر استفاده شود. این تابلو با جزئیات دقیق و رنگ های زنده خود، زندگی و شادابی به فضای اطراف می بخشد و تمام نگاه ها را به سمت خود جلب می کند.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...