تابلو فرش ماشینی طرح کلبه ها 3

کد 2271

از {{model.count}}
1,034,550 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح کلبه ها بافته شده با نخ پلی استر و همراه با قاب چوبی، یک قطعه هنری زیبا و دوست‌ داشتنی است. این تابلو با بافت نخ پلی استر و تعداد شانه‌ های بالا، دارای کیفیت بالا و جزئیات دقیقی است. ابعاد این تابلو فرش 90 در 70 سانتی متر می باشد و رنگ قاب آن قهوه ای است.

تابلو فرش ماشینی طرح کلبه ها 3 قابل شستشو و مقاوم در برابر لکه ها، یک تابلو فرش با کیفیت بالا است که با استفاده از تکنولوژی ماشینی تولید شده است. این تابلو فرش دارای 1200 شانه است که به معنای تعداد نخ‌ های موجود در هر اینچ مربع از فرش است. طرح منظره کلبه‌ ها به زیبایی و طبیعت آن‌ را به خانه شما می‌ آورد و حس آرامش و صلح را به فضای داخلی اضافه می‌ کند. این تابلو فرش بافته شده با نخ پلی استر و دارای کیفیت بالا و جزئیات دقیقی است. نخ پلی استر، یک جنس مصنوعی است که بسیار مقاوم در برابر لکه‌ ها و رطوبت است.

استفاده از نخ پلی استر در بافت تابلو، مانع از آسیب‌ دیدگی و خراب شدن طرح در مقابل رطوبت خواهد شد. همچنین، این نخ قابلیت شستشو را دارد، بنابراین در صورت لکه‌ برداری یا کثیف شدن، می‌ توان آن را به راحتی و با حفظ کیفیت طرح شستشو داد. تعداد 1200 شانه نیز به بافت تابلوی فرش ماشینی اعتبار و دقت بیش تری می‌ دهد. با افزایش تعداد شانه‌ ها، تراکم نخ‌ ها و جزئیات دقیق طرح افزایش می‌ یابد، به طوری که جزئیات کوچک و جزئیات طرح کلبه‌ ها به طور واضح و قابل مشاهده در تابلو قرار می‌ گیرند، این امر باعث می‌ شود که تابلو زیبا و واقع‌ گرایانه به نظر بیاید.

همچنین، قاب چوبی که در این تابلو استفاده می‌ شود، به تابلوی فرش ماشینی ثبات و استحکام بیش تری می‌ بخشد. این قاب، به علاوه از لحاظ ظاهری زیبا و جذاب، می‌ تواند تابلو را در برابر ضربه‌ ها و خطرات خارجی محافظت کند. به طور کلی، تابلو فرش ماشینی 1200 شانه با طرح منظره کلبه‌ ها، ضد رطوبت و پایدار در برابر شرایط آب و هوایی است. این قطعه هنری زیبا و کیفیتی می‌ تواند به دکوراسیون داخلی فضا شما جلوه و زیبایی بیش تری ببخشد و همچنین با مقاومت خود در برابر رطوبت، برای مدت طولانی استفاده کنید.

طول
90 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
چوب
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...