تابلو فرش ماشینی طرح کلبه ها 4

کد 2279

از {{model.count}}
1,252,350 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح کلبه ها با جزییات و تراکم بالا ارائه می‌ شود. این تابلو دارای طرحی زیبا و جذاب است که تصویری از کلبه‌ های روستایی را به نمایش می‌ گذارد. قاب این تابلو فرش به رنگ چوبی جدید و مد روز است که همین موضوع باعث می شود تا جلوه زیبا و دلنشینی به مکان مورد نظرتان دهد. در بافت این تابلو فرش از بهترین نوع نخ یعنی پلی استر استفاده شده است.

تابلو فرش ماشینی طرح کلبه ها 4 با الیاف پلی استر مقاوم و تراکم بالا می‌ تواند انتخابی عالی برای شما باشد. الیاف پلی استر، یک نوع الیاف مصنوعی است که بسیار مقاوم و با دوام است. این الیاف از موادی ساخته می‌ شوند که مقاومت بالایی در برابر سایش و فشار دارند. بنابراین، تابلو فرش با الیاف پلی استر می‌ تواند مقاومت بیش تری در برابر استفاده روزمره داشته باشد. طرح منظره کلبه ها به صورت واقع‌ گرایانه و زیبا در این تابلو فرش به نمایش گذاشته شده است. طرح کلبه ها با جزئیات دقیق و رنگ‌ آمیزی زنده، حس طبیعت و آرامش را به فضای دکوراسیون خانه شما منتقل می‌ کند.

علاوه بر مقاومت، تابلو فرش ماشینی 1200 شانه با الیاف پلی استر دارای تراکم بالایی می باشد. تراکم بالا به معنی تعداد بالایی از رشته‌ ها در هر واحد سطح است. با تراکم بالا، تابلو فرش دارای بافتی سفت و محکم خواهد بود که می‌ تواند مقاومت و دوام بیش تری داشته باشد. علاوه بر ظاهر زیبا، این تابلو فرش همچنین دارای مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف است. با استفاده از نخ‌ های با کیفیت و فناوری پیشرفته تولید، این تابلو فرش مقاوم در برابر رطوبت، گرما و سایر شرایط آب و هوایی است. این به معنای طول عمر بالا و دوام بیش تر برای تابلو فرش شما است.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
چوب
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...