تابلو فرش ماشینی طرح کوروش و ماندانا 8

کد 2098

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح کوروش و ماندانا یکی از زیباترین طرح هاییست که توسط ماشین آلات و دستگاه های بافندگی روز دنیا بافته شده است. در این تابلو فرش از رنگ های زیبا و متنوعی استفاده شده و تابلو فرش با جزئیات ریز و دقیقی بافته شده است. شما می توانید از این تابلو فرش برای دیزاین و تزیین دکوراسیون منزل، محل کار، مکان های سنتی، مدرن و هر گونه مکان مورد نظر دیگری از آن استفاده نمایید.

تابلو فرش ماشینی طرح کوروش و ماندانا 8 با یک طرح تاریخی و قابلیت نصب آسان و همراه با قاب PVC بسیار مقاوم می باشد. طرح تاریخی کوروش و ماندانا در تابلو فرش ماشینی، به شما امکان می‌ دهد تا به جزئیات دوران تاریخی برای دکوراسیون داخلی خود راه یابید. این طرح نه تنها زیبا است، بلکه درباره فرهنگ و تاریخ ما جالب و آموزنده است. با قرار دادن طرح تاریخی در تابلو فرش ماشینی، شما می‌ توانید یک لمس تاریخی و اقتدار به اتاق خود ببخشید.

استفاده از قابلیت نصب آسان در تابلو فرش ماشینی با طرح منظره کوروش و ماندانا، به شما امکان می‌ دهد تا به راحتی آن را در فضای دلخواه خود نصب کنید. این امر بسیار مهم است زیرا شما می‌ توانید تابلو فرش را به دقت مورد نظر قرار دهید و به سادگی از آن لذت ببرید. قاب PVC بسیار مقاوم نیز یک ویژگی مهم در تابلو فرش است. داشتن قاب PVC مقاوم به شما اطمینان می‌ دهد که تابلو فرش در برابر آسیب‌ های خارجی مانند آب، فشار و خشک شدن حفظ می‌ شود. این باعث می‌ شود تا تابلو فرش در طولانی‌ مدت زیبا و سالم باقی بماند و شما بتوانید از آن بهره ببرید.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...