تابلو فرش ماشینی طرح کوهستان 15

کد 2192

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی منظره 1200 شانه طرح کوهستان با الیاف با کیفیت و مقاوم، یک انتخاب عالی برای تزئین دکوراسیون داخلی خانه شماست. این تابلو فرش با استفاده از الیاف با کیفیت بالا ساخته شده است که مقاوم در برابر سایش و فشار است و به طول عمر طولانی این محصول کمک می‌ کند. طول و ارتفاع این تابلو فرش 115 سانتی متر و عرض آن 65 سانتی متر و وزن آن 6 کیلوگرم می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح کوهستان 15 دارای خاصیت مقاومت در برابر لکه ها است. این نوع تابلو فرش ماشینی با الیاف مقاوم در برابر لکه ساخته شده است که به شما اطمینان می‌ دهد که اگر به طور تصادفی آلودگی یا لکه‌ ای روی تابلو فرش بیفتد، آن را به راحتی می‌ توانید پاک کنید. الیافی که در تابلو فرش ماشینی با طرح کوهستان و 1200 شانه استفاده می‌ شود، دارای خاصیت ضد آب و مقاومت در برابر لکه ها هستند. این الیاف باعث می‌ شوند که آلودگی ها و لکه های روی تابلو فرش به سطح آن چسبیده نشوند و به راحتی قابل پاک کردن باشند.

طرح کوهستان زیبا و جذاب این تابلو فرش، به دکوراسیون خانه شما زندگی و جلوه‌ ای خاص می‌بخشد. با رنگ‌ بندی های زمینه و الگو های جذاب، این تابلو فرش قادر است هر فضای داخلی را به چشم پسندیده تبدیل کند. طرح کوهستان زیبا و جذاب این تابلو فرش، به دکوراسیون خانه شما زندگی و جلوه‌ ای خاص می‌ بخشد. با رنگ‌ بندی های زمینه و الگو های جذاب، این تابلو فرش قادر است هر فضای داخلی را به چشم پسندیده تبدیل کند. 

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...