تابلو فرش ماشینی طرح کوهپایه 16

کد 2009

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح کوهپایه یکی از تابلو فرش های زیبا عرضه شده توسط فروشگاه جهان فرش می باشد. این تابلو فرش با جزئیات دقیق و ریز و با استفاده از رنگ های زیبا و شاد و متنوع بافته شده است و می تواند جلوه ای زیبا و بی نظیر به مکان های مورد نظر شما اعم از منزل، محل کار، مکان های سنتی و مدرن و هرگونه مکان مورد نظر دیگری بدهد.

تابلو فرش ماشینی طرح کوهپایه 16 با بافتی منحصر به فرد و چاپ دقیق طرح و با کیفیت، یک انتخاب عالی برای تزیین داخلی فضای شما است. این تابلو فرش با تمرکز بر جزئیات پیچیده طرح، استفاده از تکنولوژی پیشرفته و با بهره‌ گیری از بافتی منحصر به فرد، زیبایی طرح کوهپایه را به خوبی به نمایش می‌ گذارد. این محصول به همراه قاب MDF می باشد که باعث نگهداری و حفاظت از فرش می شود. MDF نوعی چوب بسیار مقاوم در برابر فشار، خش، گرد و غبار و رطوبت است.

همچنین این قاب دارای دوام طولانی است و در برابر برهم خوردگی رنگ مقاوم می باشد. همچنین، قاب ضد ضربه که در تابلو فرش استفاده شده است، می‌ تواند به محافظت از فرش در برابر خطرات روزمره کمک کند. ضربه‌ های کوچکی که ممکن است در طول زمان برای تابلو فرش رخ دهد، با استفاده از قاب ضد ضربه جلوگیری می‌ شوند و در نتیجه میزان خرابی و آسیب به فرش به حداقل می‌ رسد.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس قاب
MDF
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...