تابلو فرش ماشینی طرح کوهپایه 17

کد 2058

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح کوهپایه یکی از زیبا ترین و پر فروش ترین طرح های فروشگاه جهان فرش است. این تابلو فرش پر نقش و نگاره توسط ماشین آلات و دستگاه های بافندگی روز دنیا با استفاده از رنگ های متنوع و زیبا بافته و تهیه می شوند و می توانند نمای  فوق العاده دلنشینی به فضای مورد نظر شما از جمله منزل، محل کار، مکان های سنتی و هر مکان دیگری بدهد.

تابلو فرش ماشینی طرح کوهپایه 17 با نخ پلی استر و ساخته شده از متریال با کیفیت بالا، ترکیبی بی‌ نظیر از زیبایی، مقاومت و دوام است. این تابلو فرش می‌ تواند به شکوه و الهام‌ بخشی در دکوراسیون داخلی شما بیفزاید. استفاده از نخ پلی استر در تابلو فرش ماشینی، نشانگر کیفیت بالای محصول است. نخ پلی استر یکی از موادی است که برای طول عمر و مقاومت در برابر سایش مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این نخ همچنین برخی ویژگی‌ های مثبت دیگری مانند مقاومت در برابر آفتاب، رطوبت و لکه‌ های روزمره را نیز دارا است.

بافت متراکم (1200 شانه) این تابلو باعث می شود که بافت آن بسیار نرم و لطیف باشد، در حالی که همچنین پایداری و ماندگاری بالایی دارد. این به این معنی است که تابلو فرش پرز نمی‌ دهد و می توانید برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. قاب PVC این تابلو بسیار سبک و مقاوم در برابر خطرات است. PVC چند منظوره، قابل حمل، مقرون به صرفه است. این قاب باعث می‌ شود تا تابلو در برابر ضربه، خط و خش و سایر خطرات محافظت شود.

طول
85 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...