تابلو فرش ماشینی طرح کوهپایه 19

کد 2659

از {{model.count}}
1,683,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح منظره کوهپایه دارای بافت متراکم و 1200 شانه است که جزییات دقیق طرح کوهپایه را به خوبی نشان می‌ دهد. رنگ‌ های این تابلو شاد و زنده هستند و زیبایی منظره را به شکلی شگفت‌ انگیز برجسته می‌ سازند. مهم ترین ویژگی این تابلو فرش، قاب PVC ضد رطوبت است که آن را در برابر آب و رطوبت حفظ می‌ کند.

تابلو فرش ماشینی طرح کوهپایه 19 دارای قاب PVC بسیار مقاوم در برابر سرما و گرما است و تحت هیچ شرایطی شکستگی یا تغییر شکلی نخواهد داشت و یک تابلو فرش با دوام و مقاومت بالاست. علاوه بر مقاومت در برابر سرما و گرما، قاب PVC مقاوم در برابر فشار و ضربه نیز است. ضخامت مناسب قاب PVC به آن کمک می‌ کند تا در برابر ضربه‌ ها و فشار های کوچک مانند سقوط تصادفی محافظت شود و در نتیجه، خطر خرابی و تغییر شکل تابلو را به حداقل برساند. استفاده از الیاف باکیفیت برای تولید تابلو فرش ماشینی اهمیت بسیاری دارد.

الیاف باکیفیت می‌ توانند جزئیات طرح را به خوبی به نمایش بگذارند و برای دوام و استحکام فرش اهمیت بیش تری داشته باشند. همچنین، الیاف باکیفیت معمولاً دارای مقاومت در برابر پوسیدگی و سایش می باشند و می‌ توانند طول عمر محصول را افزایش دهند. تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح منظره کوهپایه، با بافتی منحصر به فرد و چاپ دقیق طرح و با کیفیت، یک انتخاب عالی برای دکوراسیون داخلی است. این تابلو فرش با تمرکز بر جزئیات پیچیده طرح، استفاده از تکنولوژی پیشرفته و با بهره‌ گیری از بافتی منحصر به فرد، زیبایی طرح کوهپایه را به خوبی به نمایش می‌ گذارد.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6.5 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...