تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 101

کد 2542

از {{model.count}}
1,524,600 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح منظره کوچه باغ با ویژگی‌ های مقاوم در برابر نور آفتاب و بدون رنگ پریدگی، یک انتخاب عالی برای تزئین دکوراسیون داخلی خانه یا محل کار است. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی ماشینی بافته شده است و دارای 1200 شانه است که به آن ظاهر لطیف و بافت با کیفیت را می‌ بخشد. این تابلو فرش دارای قاب پی وی سی است و ابعاد آن 100 در 50 سانتی متر می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 101 بافته شده با الیاف پلی استر و دارای قاب PVC می‌ تواند یک انتخاب خوب برای تزئین داخلی خانه شما باشد. الیاف پلی استر، ویژگی‌ های بسیار مطلوبی دارد. از جمله این ویژگی ها مقاومت در برابر لکه‌ ها و شستشوی آسان را فراهم می‌ کند. همچنین، مقیاس قیمت پلی استر نسبت به بسیاری از مواد دیگر، آن را به یک گزینه اقتصادی تبدیل می کند.

قاب PVC نیز یک نوع قاب محافظ است که از پلاستیک PVC ساخته می‌ شود. این قاب‌ ها سبک، مقاوم در برابر شکستن و مقاوم در برابر ضربه هستند. این تابلو فرش با طرح کوچه باغ، زیبایی و طراوت طبیعت را به داخل فضای شما می‌ آورد و در عین حال با قابلیت نصب آسان، نیاز به هیچ نوع زحمت و وقت گذاشتن برای نصب ندارد. با قرار دادن این تابلو فرش در فضای خانه یا محیطی دیگر، شما می‌ توانید محیطی دلنشین و آرام را برای خود ایجاد کنید.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...