تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 103

کد 2554

از {{model.count}}
1,524,600 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح منظره کوچه باغ با تراکم بالا و کیفیت تصویر بسیار عالی و با جزییات، یک اثر هنری بسیار زیبا و جذاب است. این تابلو با استفاده از تکنولوژی ماشینی با دقت بالا و تعداد 1200 شانه، تولید شده است، که باعث شده کیفیت تصویر این تابلو بسیار برتر باشد. این تابلو ایده‌ آل برای تزئین دیوار در منزل، دفتر کار و همچنین فضا های دیگر است. با نصب این تابلو فرش، زیبایی و آرامش کوچه باغ را در فضای دلخواه خود تجربه کنید.

تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 103 دارای قاب PVC ضد رطوبت و بسیار مقاوم است. این تابلو فرش با استفاده از تکنولوژی ماشینی با کیفیت بالا تولید شده است. طرح کوچه باغ در این تابلو فرش به صورت منظم و زیبا به نمایش در آمده است. رنگ‌ های زنده و جذاب در این تابلو فرش، منظره‌ ای زنده و دلنشین را به خانه یا محل کار شما می‌ آورد. این تابلو فرش ماشینی نیز مقاوم در برابر لکه‌ ها و قابل شستشو است.

با استفاده از فناوری‌ های پیشرفته تولید تابلوهای فرش ماشینی، این تابلو ها با پوششی مقاوم در برابر لکه‌ ها ساخته می‌ شوند. به همین دلیل، در صورت بروز لکه روی تابلو، می‌ توانید آن را با استفاده از شوینده‌ های مناسب و روش‌ های شستشوی مناسب، به راحتی پاک کنید. دستگاه بخار شوی یک وسیله قدرتمند است که با استفاده از بخار آب، کثیفی و لکه‌ ها را از سطوح به طور موثری از بین می‌ برد. با استفاده از این دستگاه می‌ توان تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ را به راحتی تمیز و شستشو کرد.

طول
100 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...