تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 106

کد 2572

از {{model.count}}
1,683,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح منظره کوچه باغ دارای قابلیت تمیز کردن با بخارشوی است که به راحتی می‌ توانید آن را پاک کنید. الیاف پلی استر و اکرلیک نسبت به لکه‌ ها و آلودگی‌ های مختلف مقاوم هستند و با استفاده از بخارشوی، می‌ توانید آن را به راحتی تمیز نمایید. تراکم 1200 شانه نشانگر تراکم بالای فرش است که ظاهر زیبایی به طرح کوچه باغ می‌ بخشد.

تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 106 دارای قابلیت شستشو است و با الیاف مصنوعی پلی استر ساخته شده است که باعث افزایش مقاومت و دوام آن می‌ شود. همچنین، این تابلو فرش همراه با یک قاب PVC بسیار مقاوم ارائه می‌ شود که می‌ تواند در برابر ضربه مقاومت داشته باشد. خرید تابلو فرش ماشینی مناسب برای کسانی می باشد که به دنبال یک اثر زیبا می باشند. این تابلو فرش زیبایی بسیار خاصی دارد و از آنجایی که توسط ماشین بافته می شود دارای قیمت منسب تری نسبت به تابلو فرش دستباف می باشد.

یکی از اشتباهات رایجی که قبل از خرید تابلو فرش اتفاق می افتد این است که خریدار قبل از خرید به ابعاد آن فکر نمی کند. ابعاد این تابلو فرش 100 در 70 سانتی متر است که قابلیت نصب آسان دارد. از مزایای این تابلو فرش می‌ توان به مقاومت بالا در برابر ساییدگی و فرسایش، مقاومت در برابر لکه‌ ها و ضد آب بودن آن اشاره کرد. همچنین، قابلیت شستشو با بخارشوی امکان پاک کردن آن را بسیار آسان می‌ کند. با مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه فرش و تابلو فرش جهان، می توانید محصول مورد نظر خود را به راحتی خریداری نمایید.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...