تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 107

کد 2573

از {{model.count}}
1,683,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح منظره کوچه باغ با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ماشین های فرشبافی و با استفاده از الیاف پلی استر بافته شده است. این تابلو فرش با استفاده از ماشین های فرشبافی تولید شده است که توانایی تولید طرح های متنوع را دارند و باعث می شوند که طرح ها دقیق و شفاف بافته شوند. این تابلو فرش یک انتخاب عالی برای تزئین فضا های داخلی است و می تواند به عنوان یک قطعه هنری زیبا و منحصر به فرد در منزل یا محل کار استفاده شود.

تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 107 یکی از محبوب ترین لوازم تزئینی ایرانی به حساب می رود و به وسیله ماشین های مخصوصی، بافته می شود. برای تولید فرش ماشینی، تخصص و تکنولوژی همزمان به کار گرفته می شوند و نتیجه آن، بافت تابلو فرش هایی با زیبایی هرچه تمام تر است. تابلو فرش ماشینی با 1200 شانه به دلیل تعداد بالای شانه ها، دارای ضخامت بیش تری است و به همین دلیل است که بافتی نرم و لطیف دارد. طرح کوچه باغ نیز به تابلو زندگی می بخشد و بافت زیبا و جذابی را به تابلو می بخشد.

الیاف پلی استر نیز به دلیل خواص زیادی که دارند، مورد استفاده در صنعت فرش بافی قرار می گیرند. این الیاف محکم و مقاوم در برابر پارگی و سایش هستند و به راحتی قابل شستشو و نگهداری هستند. همچنین، این الیاف ضد آب و ضد حساسیت هستند و قابلیت حفظ رنگ خوبی دارند. اگر به دنبال خرید تابلو های تزئینی برای دیوار منازل، دفتر کار، رستوران های سنتی و سایر مکان های مختلف هستید، تابلو فرش ماشینی می تواند انتخابی ایده آل باشد. حتی برخی از افراد تابلو فرش را برای هدیه دادن خریداری می کنند.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...