تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 108

کد 2574

از {{model.count}}
1,683,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه طرح منظره کوچه باغ از محصولات با کیفیت و مقاوم است که مناسب برای استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف می باشد. این تابلو فرش با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری پیشرفته تولید شده است و به شما امکان می‌ دهد تا لحظاتی صمیمی و دلنشین را در محیطی طبیعی و آرام سپری کنید.

تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 108 دارای قاب PVC مقاوم در برابر شکستگی و با طول عمر بالا می باشد. در بافت این تابلو فرش از الیاف اکرلیک و پلی استر استفاده شده است. استفاده از نخ پلی استر در بافت تابلو، به آن قابلیت مقاومت در برابر رطوبت را می‌ بخشد. نخ پلی استر از خصوصیاتی مثل مقاومت در برابر سایش و پوسیدگی برخوردار است. این امر باعث می‌ شود تا تابلو با بافت نخ پلی استر، در مقابل نفوذ رطوبت به تابلو مقاومت کند و دوام زیادی داشته باشد.

تراکم و شانه معیاری برای اندازه‌ گیری تعداد گره‌ های موجود در فرش هستند، به عبارتی  تعداد گره‌ ها در طول و عرض رابطه مستقیمی با تراکم و شانه دارند و هرچه  تراکم و شانه بیش تر شود قطعا قیمت فرش نیز بیش تر خواهد شد. تابلو فرش‌ های ماشینی موجود بین 700 تا 1200 شانه دارند که تابلو هایی با 1200 شانه قیمت بسیار بالا تری نسبت به تابلو های 700 شانه دارند. با خرید این تابلو فرش می توانید به فضای داخلی خود زیبایی و طراوت بیش تری ببخشید و همچنین از مقاومت و دوام آن برای مدت طولانی استفاده کنید.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...