تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 109

کد 2582

از {{model.count}}
1,683,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی طرح منظره کوچه باغ با قاب پی وی سی کاربردی، یک انتخاب عالی برای دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار است. این تابلو با کیفیت بالا و طراحی زیبا، جلوه‌ ای دلپذیر به فضای شما می‌ بخشد و قابلیت استفاده در اتاق نشیمن، اتاق خواب، دفتر کار و سایر فضا های داخلی را داراست. با انتخاب تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح کوچه باغ، می‌ توانید فضای داخلی خود را زیبا و دلنشین کنید و از جلوه‌ منحصر به فرد این تابلو لذت ببرید.

تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 109 دارای بافتی فشرده و مقاوم است که به آن مقاومت در برابر سایش و استحکام لازم را می‌ بخشد. طرح کوچه باغ با طراحی فوق العاده و رنگ های زیبا به تابلو جذابیت و زیبایی بیش تری می‌ بخشد. قاب پی وی سی این تابلو فرش نسبت به رطوبت مقاوم است و باعث محافظت از فرش در برابر خطرات رطوبت و سایر عوامل خارجی مانند حشرات و پارگی‌ ها می‌ شود. همچنین، قاب PVC به تابلو فرش زیبایی و شکوه بیش تری می‌ بخشد.

این تابلو فرش قابلیت شستشو دارد و برای شستشوی تابلو فرش، می‌ توانید از روش‌ های استاندارد شستشو استفاده کنید. بهتر است قبل از شروع به شستشو، دستورالعمل‌ های تولید کننده را مطالعه کنید. معمولاً برای شستشوی تابلو فرش ماشینی، از آب و محلول شوینده نرم استفاده می‌ شود. پس از شستشو، تابلو را به آرامی خشک کنید و از آفتاب نورانی مستقیم و گرما بیش از حد خودداری کنید.

طول
100 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
ضد رطوبت
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...