تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 47

کد 2151

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح کوچه باغ از جمله تابلو فرش‌ های محبوب در بازار است. تعداد شانه‌ ها به معنی تعداد رشته‌ های نخ در هر اینچ است که به معنی میزان تراکم تابلو فرش است. بیش ترین تعداد شانه‌ ها که در تابلو فرش‌ های ماشینی استفاده می‌ شود، 1600 شانه است و تابلو فرش‌ های با تعداد شانه بالا تر به دلیل تراکم بیش تر، ظاهری با کیفیت‌ تر دارند.

تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 47 نخ پلی استر و قاب PVC نیز یکی از محبوب‌ ترین طرح‌ های تابلو فرش ماشینی است. همانند دیگر طرح‌ های تابلو فرش ماشینی، این نوع فرش نیز از نخ پلی استر ساخته شده است و دارای ویژگی‌ های ضد حساسیت، نیمه آتش‌ سوز و ضد آب است. طرح این تابلو فرش، یک کوچه باغ زیبا را به تصویر می‌ کشد. درختان سرسبز در اطراف کوچه تا ساختمان‌ های قدیمی و فضای دلنشین، همه به طرح این تابلو فرش زیبایی خاصی می‌ بخشند.

نخ استفاده شده در این تابلو فرش از جنس پلی استر است که به آن مقاومت در برابر لکه و سایر آلودگی‌ ها را می‌ بخشد. این نخ قابلیت شستشوی آسان و تمیز شدن را دارد و باعث می‌ شود تابلو فرش همیشه به شکلی تمیز و زیبا نمایش داده شود. این تابلو فرش یک انتخاب عالی برای تزئین دکوراسیون داخلی خانه یا محل کار است. با طرح زیبا و کیفیت بالا، این تابلو فرش به هر فضایی شکوه و زیبایی خاصی می‌ بخشد. با تهیه این تابلو فرش، شما می‌ توانید لذت یک فضای زیبا و دلنشین را در خانه یا محل کار خود تجربه کنید. همچنین، به دلیل مقاومت بالای آن در برابر سایش، نگرانی از خراب شدن و فرسودگی تابلو فرش را نخواهید داشت.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...