تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 53

کد 2280

از {{model.count}}
1,252,350 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح کوچه باغ دارای تراکم بالا و کیفیت طرح عالی می باشد. تراکم بالا در تابلو فرش ماشینی به معنی تعداد بالایی از رشته‌ ها در هر واحد سطح است. با تراکم بالا، تابلو فرش دارای بافتی سفت و محکم خواهد بود که مقاومت بالایی در برابر فشار و استفاده روزمره دارد. رنگ قاب این تابلو فرش چوبی است و جلوه ی زیبایی به تابلو فرش داده است.

تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 53 با قاب چوبی کاربردی، یک انتخاب عالی برای دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار است. این تابلو با کیفیت بالا و طراحی زیبا، جلوه‌ای دلپذیر به فضای شما می‌ بخشد و قابلیت استفاده در اتاق نشیمن، اتاق خواب، دفتر کار و سایر فضا های داخلی را داراست. این تابلو با استفاده از تکنولوژی ماشینی، بافتی دقیق و با کیفیت را به نمایش می‌ گذارد. تعداد 1200 شانه در هر اینچ مربع از فرش نشان دهنده کیفیت بالای این تابلو است.

همچنین، قاب چوبی کاربردی و زیبا این تابلو را تکمیل می‌ کند و امکان نصب و نمایش آسان را فراهم می‌ سازد. همچنین، تراکم بالا باعث می‌ شود که تابلو فرش دارای جزئیات دقیق تری باشد. توانایی بافتن جزئیات کوچک و صحیح در طرح عمارت با استفاده از تکنولوژی ماشینی، باعث ایجاد یک تابلو با کیفیت طرح عالی می‌ شود. این جزئیات دقیق شامل ریز نمونه‌ ها، رنگ‌ ها و الگو های مختلف است که به تابلو زیبایی و واقعیت بیش تری می‌ بخشد.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
چوب
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...