تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 54

کد 2285

از {{model.count}}
1,252,350 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح کوچه باغ با طراحی فوق العاده و رنگ های زیبا، همراه با قاب چوبی ضد رطوبت، یک گزینه عالی برای تزئین داخلی است. رنگ قاب این تابلو فرش چوبی است و جلوه ی زیبایی به تابلو فرش داده است. این تابلو فرش دارای طرحی زیبا و جذاب است که به دکوراسیون داخلی فضای شما زندگی می‌ بخشد. الیاف استفاده شده در این تابلو فرش، ضد حساسیت هستند و به راحتی قابل تمیز کردن می باشند.

تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 54 با طرحی زیبا از یک کوچه باغ سنتی به همراه نمایشی از منظره طبیعت بافته شده است. تابلو فرش ماشینی با تعداد شانه‌ های 1200، دارای بافتی فشرده و مقاوم است که به آن مقاومت لازم در برابر سایش و استحکام را می‌ بخشد. طرح کوچه باغ با طراحی فوق العاده و رنگ های زیبا به تابلو جذابیت و زیبایی بیش تری می‌ بخشد. قاب چوبی این تابلو، ضد رطوبت است و می‌ تواند در برابر تغییرات آب و هوا و رطوبت محیط مقاومت کند.

این ویژگی موجب می‌ شود که تابلو فرش و قاب چوبی در برابر خرابی ناشی از رطوبت و تغییرات شرایط آب و هوایی محافظت شود. الیاف استفاده شده در این فرش ضد حساسیت بوده و مقاوم در برابر لکه می‌ باشد. با استفاده از تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح کوچه باغ با طراحی فوق العاده و رنگ های زیبا، همراه با قاب چوبی ضد رطوبت، می‌ توانید به دکوراسیون داخلی خانه یا محل کارتان جلوه و زیبایی ویژه‌ ای ببخشید.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
چوب
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...