تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 60

کد 2328

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح کوچه باغ و نخ پلی استر و تراکم بالا یک انتخاب عالی است. نخ پلی استر یکی از نخ‌ های مصنوعی است که دارای خصوصیاتی مانند مقاومت در برابر آب و خاصیت ضد حساسیت می‌ باشد. این ویژگی‌ ها باعث می‌ شود تابلو فرش مناسب برای استفاده در فضا های با رطوبت بالا یا برای افرادی با حساسیت به مواد خاص باشد. قاب این تابلو فرش به رنگ طلایی و ابعاد آن 115 در 65 سانتی متر می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 60 با قاب PVC ضد رطوبت یک تابلو فرش ماشینی با طرحی زیبا از یک کوچه باغ است که قاب آن از جنس PVC ساخته شده و دارای ویژگی ضد رطوبت می‌باشد. این تابلو با استفاده از تکنولوژی ماشینی تولید شده است و دارای کیفیت بالا و استحکام مناسبی است. همچنین قاب PVC آن از رطوبت حفاظت می‌ کند و باعث می‌ شود تابلو برای استفاده در محیط‌ های مرطوب نیز مناسب باشد. علاوه بر ظاهر زیبا، این تابلو فرش ماشینی همچنین دارای طول عمر بالایی است. با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری پیشرفته، این تابلو قادر به تحمل رطوبت، فشار و سایش بوده و در نتیجه مدت زمان استفاده طولانی را به شما می‌ دهد.

علاوه بر این، تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ با طول عمر بالا نسبت به تابلو های دستبافت قابلیت شست‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و شوی آسان تری دارد. قاب PVC به رنگ طلایی در تابلو فرش، به آن ظاهری شیک و مدرن می‌ بخشد. رنگ طلایی به فضا لمسی از لوکسیته و فخر می‌ دهد و باعث می‌ شود تابلو فرش ماشینی بیش تر مورد توجه قرار گیرد. استفاده از قاب PVC در تابلو فرش ماشینی، آن را در برابر ضربات و خراش‌ ها مقاومت بیش تری می‌ بخشد و همچنین آن را در برابر رطوبت و آب محافظت می‌ کند.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...