تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 70

کد 2393

از {{model.count}}
925,650 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح کوچه باغ با خاصیت ضد رطوبت، یکی از انواع تابلو فرش ماشینی است که برای محیط‌ هایی با رطوبت بالا و هوای گرم و مرطوب نیز قابل استفاده است. این نوع تابلو فرش ماشینی با استفاده از الیاف مصنوعی و مواد ضد آب ساخته شده است و به دلیل این ویژگی‌ ها، مقاوم در برابر رطوبت، پوسیدگی و کپک زدن می‌ باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 70 دارای تراکم بالا و 1200 شانه می باشد. تراکم بالا در تابلو فرش ماشینی به معنای داشتن تعداد بیشتری از رج‌ ها در هر اینچ مربع است که باعث می‌ شود فرش با جزئیات بیش تر و زیبا تری تولید شود؛ همچنین، تراکم بالا باعث می‌شود فرش با مقاومت بیش تری در برابر فشار و فرسایش ساخته شود. این نوع تابلو فرش بافته شده با الیاف پلی استر، که یک نوع الیاف مصنوعی است، مقاومت بالا در برابر سایش و پوسیدگی دارد و برای استفاده روزمره مناسب است.

همچنین، این نوع فرش دارای قاب MDF و PVC است که باعث می شود که فرش بیش ترین مقاومت در برابر آب، حرارت و آتش سوزی را داشته باشد. برای مراقبت از این نوع فرش، شما باید از شستشوی منظم استفاده کنید و از استفاده از مواد شوینده قوی خودداری کنید. همچنین، شما باید از قرار دادن فرش در معرض نور خورشید و حرارت بالا خودداری کنید تا جلوی آسیب به الیاف فرش گرفته شود. این تابلو فرش ماشینی با طرح کوچه باغ و تراکم بالا می‌ تواند به عنوان یک گزینه خوب برای دکوراسیون داخلی منازل و محل کار باشد.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
MDF و PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...