تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 74

کد 2403

از {{model.count}}
1,143,450 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح کوچه باغ قابل شستشو می باشد. این تابلو با استفاده از نخ‌ پلی استر نساجی ساخته می‌ شود که از ماده‌ ای مقاوم به آب و قابل شستشو تشکیل شده است. این ویژگی به شما امکان می‌ دهد تابلو را با آب شستشو دهید و از ظاهر پاک آن لذت ببرید. در هر صورت، اطمینان حاصل کنید که بر اساس دستورات تمیز کردن سازنده عمل کنید تا از دوام و زیبایی تابلو حفاظت شود.

تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 74 با ابعاد 115 در 65 سانتی متر مناسب استفاده برای دکوراسیون داخلی منزل، محل کار و مراکز تجاری می باشد. تولید تابلو فرش ماشینی با طرح کوچه باغ با استفاده از تکنولوژی ماشینی صورت می‌ گیرد. در این روش، ابتدا طرح کوچه باغ به صورت دیجیتالی طراحی شده و سپس این طرح به دستگاه‌ های ماشینی ارسال می‌ شود. در دستگاه ماشینی، نخ‌ های پلی استر به صورت خودکار به هم بافته می‌ شوند تا فرش با طرح مورد نظر تولید شود. در مرحله بعد، فرش با طرح کوچه باغ برش داده می‌ شود و سپس قاب پی وی سی به آن اضافه می‌ شود.

قاب پی وی سی به عنوان یک قاب شیک و زیبا، جلوه‌ بسیار خوبی به تابلو فرش می‌ بخشد و می‌ تواند در دکوراسیون داخلی فضا های مختلف استفاده شود. تابلو فرش ماشینی با استفاده از نخ‌ پلی استر بافته می‌ شود که ماده‌ ای مقاوم به لکه‌ ها و لکه‌ پذیری است. شستشوی این تابلو فرش بسیار آسان است زیرا به دلیل استفاده از فناوری ماشینی در تولید تابلوهای فرش، سطح آن ها صاف و قابل شستشو می باشد. در هر صورت، برای حفظ زیبایی و دوام تابلو، بهتر است همیشه به دستورات تمیز کردن و مراقبت از سازنده تابلو اطلاعات داشته باشید و به آن ها عمل کنید.

طول
115 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...