تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 85

کد 2428

از {{model.count}}
1,470,150 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح کوچه باغ یکی از تابلو فرش های پر رنگ و نگاره ای است که در بافت آن از رنگ های زیبا و متنوعی استفاده شده است و می تواند جلوه ی زیبا و ویژه ای به مکان های مورد نظر شما اعم از منزل (سالن پذیرایی و اتاق نشیمن)، محل کار، مکان های سنتی، مکان های مدرن و.... بدهد. ابعاد این تابلو فرش 115 در 85 سانتی متر است و جنس قاب آن از PVC با کیفیت است.

تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 85 یکی از طرح‌ های محبوب تابلو فرش‌ های ماشینی است که از پلی استر ساخته می‌ شود. این نوع فرش به دلیل زیبایی و قیمت مناسب خود مورد توجه قرار گرفته است. تابلو فرش‌ های ماشینی به دلیل داشتن ویژگی‌ های ضد حساسیت، نیمه آتش‌ زا، ضد آب و مقاوم در برابر کثیفی، برای استفاده در منازل و محیط‌ های کاری مناسب هستند.

این نوع تابلو فرش از روش های پر کاربرد و معمول در تزئین داخلی است که در آن از دستگاه های خودکار (ماشینی) برای تولید و بافت فرش ها استفاده می شود. در نهایت، تولید تابلو فرش ماشینی با طرح کوچه باغ، یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای تزئین و زیباسازی فضای داخلی خود در نظر بگیرید. 

طول
115 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...