تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 87

کد 2431

از {{model.count}}
1,470,150 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش‌ های ماشینی با طرح‌ های مختلفی تولید می‌ شوند و طرح کوچه باغ نیز یکی از طرح‌ های محبوب است که در بازار قابل دسترس است. تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح کوچه باغ با توجه به طرح جذاب، مناسب جهت استفاده در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن، سالن، دفتر کار و سایر اماکن می‌ باشد. این نوع تابلو فرش‌ ها از جنس پلی استر ساخته شده‌ اند که باعث می‌ شود آن‌ ها قابلیت مقاومت در برابر سایش و شستشو را داشته باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 87 یکی از محصولاتی است که در صنعت تابلو فرش ساخته می‌ شود. این تابلو فرش با استفاده از دستگاه‌ های خاصی که به صورت ماشینی عمل می‌ کنند، تولید می‌ شود. این دستگاه‌ ها قابلیت تولید تابلو فرش با طرح‌ های مختلف را دارند. جنس نخ پلی استر که در تولید تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ استفاده می‌ شود، یکی از جنس‌ های پرکاربرد در صنعت تابلو فرش است.

این جنس دارای مزیت‌ هایی مانند مقاومت بالا در برابر خوردگی، فشار و مواد شیمیایی است. همچنین، این جنس نخ به عنوان جایگزینی برای نخ‌ های طبیعی مانند پشم و ابریشم استفاده می‌ شود. قاب PVC که در تولید تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ استفاده می‌ شود، یکی از قابلیت های این محصول است. این قاب باعث می‌ شود تابلو فرش در برابر آب و رطوبت مقاومت بیشتری پیدا کند.

طول
115 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
PVC
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...