تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 88

کد 2433

از {{model.count}}
1,252,350 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح کوچه باغ با استفاده از ماشین آلات و دستگاه های روز و جدید دنیا بافته و تولید شده است و به همین دلیل قیمت تابلو فرش های ماشینی بسیار مقرون به صرفه تر و ارزان تر از فرش های دستبافت هستند. قاب استفاده شده در این تابلو فرش به رنگ قهوه ای می باشد که جلوه ویژه و زیبایی به این تابلو فرش داده است.

تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 88 یکی از طرح های محبوب فرش های ماشینی است. این فرش ها با استفاده از نخ پلی استر تولید می شوند که قابلیت تحمل رطوبت و آب را دارا هستند. همچنین، این فرش ها با قابلیت ضد حساسیت و نیمه آتش سوز بودن مورد توجه قرار می گیرند. با توجه به قیمت مناسب و طرح های متنوع، این فرش ها بسیار محبوب هستند. طرح کوچه باغ نیز یکی از طرح های زیبا و طبیعی است که با ترکیب رنگ های سبز و قهوه ای طراحی شده است. برای افزایش عمر این تابلو فرش ماشینی، نگهداری و مراقبت مناسب از آن ها بسیار مهم است. برای مراقبت از تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ بهتر است آن را با بخارشوی و بدون استفاده از مواد شوینده، شستشو دهید.

طول
120 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
چوب
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...