تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 90

کد 2438

از {{model.count}}
1,470,150 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی منظره طرح کوچه باغ 1200 شانه و با تراکم بالا، یکی از پر طرفدار ترین و زیبا ترین طح هایی است که شما می توانید برای دیزاین دکوراسیون منزل، محل کار، مکان های سنتی و مدرن و هرگونه مکان مورد نظرتان از آن استفاده نمایید. در بافت این تابلو فرش از رنگ های بسیار زیبا و متنوعی استفاده شده و زیبایی چشمگیری به فضای مد نظر شما خواهد داد.

تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 90 یکی از تابلو های دکوراتیو پر طرفدار است که به‌ عنوان قطعه‌ ای برای تزئینی و زینتی شدن منزل، کاربرد بسیاری دارد. طرح کوچه باغ کلاسیک، صحنه‌ ای دلپذیر و گرم را به‌ دنبال دارد که با استفاده از قاب چوبی، به ارزش و زیبایی بیشتری دست می‌ یابد. قاب چوبی با استفاده از چوب با کیفیت بالا به تأثیر هنری و زیبایی این تابلو کمک می‌ کند. علاوه بر این، قاب چوبی تابلو را محافظت می‌ کند و در عین حال، آن را از دنیا ی قاب‌ های بدون قالب که مناسب نیستند و گاهی شکل شکسته و غیر مناسب می‌ گیرند، به‌طور خاص محافظت می‌ کند.

در نهایت، باید به یاد داشته باشید که تابلو فرش از تمام قطعات دکوراسیونی دیگر، ممکن است نیاز به مراقبت بیشتری داشته باشد. به هرحال، با نگهداری مناسب، می‌ توانید تابلو فرش ماشینی با طرح کوچه باغ با قاب چوبی و جنس نخ پلی استر، بهره مطلوبی از طراحی و زیبایی آن را ببرید و در دکوراسیون داخلی منزل خود، شکوفایی و فضایی دلچسب را به‌ وجود آورید.

طول
120 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
چوب
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...