تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 91

کد 2439

از {{model.count}}
1,470,150 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه منظره طرح کوچه باغ با استفاده از ماشین آلات و دستگاه های روز و جدید دنیا بافته و تولید شده است و به همین دلیل قیمت تابلو فرش های ماشینی بسیار مقرون به صرفه تر و ارزان تر از فرش های دستبافت هستند. قاب استفاده شده در این تابلو فرش به رنگ قهوه ای می باشد که جلوه ویژه و زیبایی به این تابلو فرش بخشیده است.

تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 91 می‌ تواند به عنوان یک قطعه تزئینی برای دکوراسیون داخلی منزل، رستوران، هتل یا فضای تجاری استفاده شود. طراحی زیبا و جذاب از کوچه باغ در این تابلو فرش به شما اجازه می‌ دهد تا هرگز از نگاه کردن به آن خسته نشوید. قاب چوبی آن نیز از جنس چوب با کیفیت بالاست و به شما اطمینان می‌ دهد که تابلو فرش شما در برابر ضربه و خطرات دیگر محافظت می‌ شود. با این حال، این تابلو فرش بسیار سبک است و می‌ توانید آن را به راحتی حمل کنید و در هر جایی که می‌ خواهید؛ قرار دهید.

این تابلو فرش ماشینی با استفاده از نخ پلی استر بافته شده است که از مقاومت بالایی برخوردار است و قابلیت شستشو و تمیزکاری آسان دارد. اگر شما یک رستوران، هتل یا فضای تجاری دارید، می‌ توانید از این تابلو فرش برای تزئین دکوراسیون فضای خود استفاده کنید. با قرار دادن این تابلو در داخل فضای تجاری خود، می‌ توانید به شکل زیبایی، جذابیت به دکوراسیون فضای خود اضافه کنید.

طول
120 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
چوب
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...