تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 92

کد 2441

از {{model.count}}
1,470,150 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تابلو فرش ماشینی منظره 1200 شانه منظره طرح کوچه باغ یکی از زیبا ترین و جذاب‌ ترین تابلو فرش‌ های موجود در بازار است. این تابلو فرش با طرحی شگفت‌ انگیز و رنگ‌ های جذاب، برای همه سلیقه‌ ها و دکوراسیون‌ های داخلی متناسب است. ابعاد این تابلو فرش 120 × 90 سانتی متر می باشد. قاب این تابلو فرش از جنس مقاوم ترین چوب است و ضد رطوبت می باشد.

تابلو فرش ماشینی طرح کوچه باغ 92 با جنس نخ پلی استر، یکی از تابلو فرش های زیبا و با کیفیت است که با استفاده از تکنولوژی مدرن و ماشین های خودکار، تولید شده است. این تابلو فرش با طرحی زیبا و جذاب، می تواند تزئینی مناسب برای دکوراسیون داخلی منزل، اداره، هتل و محیط های تجاری باشد. جنس نخ پلی استر که در تولید این تابلو فرش مورد استفاده قرار گرفته است، از جنسی مقاوم و با پایداری بالا است که به شکل طولانی مدت از مقاومت و کیفیت تابلو فرش اطمینان حاصل می کند.

گره بندی دقیق و با کیفیت تابلو فرش، مانع از ایجاد پرز و ریزش نخ های آن می شود. همچنین، جنس نخ پلی استر باعث می شود که تابلو فرش به آسانی قابل شستشو باشد و تا حدودی مقاومت در برابر لکه های مختلف را داشته باشد. با توجه به اینکه تابلو فرش ماشینی با طرح کوچه باغ، با جنس نخ پلی استر ساخته شده است، باید به مراقبت و نگهداری صحیح آن توجه کرد تا بتوان به مدت طولانی از آن استفاده کرد. برای شستشوی این تابلو فرش، بهتر است از مواد شوینده شیمیایی استفاده نشود و همچنین در هنگام خشک کردن، از آفتاب مستقیم خودداری شود.

در هنگام قرار دادن تابلو فرش در محل مورد نظر، باید به این نکته توجه کرد که آن را در محیط خشک و خنک قرار داده و از قرار دادن آن در معرض نور خورشید و گرما خودداری کرد. با توجه به اینکه تابلو فرش ماشینی با طرح کوچه باغ، به دلیل زیبایی و جذابیت طرح، مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرد، می‌ توان آن را به عنوان یک هدیه مناسب به دوستان و خانواده‌ ها در مناسبت‌ های مختلف همچون تولد، عروسی و ... اهدا کرد.

طول
120 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس قاب
چوب
فرش
1200 شانه
سایر مشخصات
قاب ضد رطوبت
فرش قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...